۱۳۸۵ آبان ۶, شنبه

Post 8 / مرگ هنر / Death of Art

Neo: من اعتقاد دارم که چیزی به نام هنر وجود نداره به این دلیل که هر کسی یک چیز رو هنر می دونه یعنی از زاویه دید هر کس هنر معنای خاص خودش رو داره بهتره نگم که هنر وجود نداره بلکه بگم که همه چیز و همه اتفاقات هنرن حتی چیزهای نادیدنی

دیگه اینکه هر چیزی که در این دنیا وجود داره می تونه هنر محسوب بشه برای مثال شما می تونی از نخ هایی از جنس فلز نقره ای اشیایی درست کنی که بسیار زیبا به نظر برسن یا با استفاده از ورقه های فلزی براق قوطی های غذا اشیایی رو بسازی یا با تکه پارچه های کهنه یا با ظروف پلاستیکی کهنه و کثیف و هر چیز دیگری اشیایی رو بسازی بعد اونا رو تو یه نمایشگاه هنری باکلاس برای نمایش بذاری شرط می بندم که بینندگان در آثار هنری شما سمبل ها و نمادها و فلسفه هایی کشف خواهند کرد که اصلا روح شما هم خبر نداشته باشه و ...

می خوام شماره تازه مجله اینترنتی فارسی Artcult رو معرفی کنم که فقط ۲۷ صفحه ست

Artcult

دانلود کنید و بخونیدش! / Download Persian ART magazine

و آدرس اینترنتی مجله:

www.artcult.poetrymag.info

و آهنگ «مرگ هنر» از مریلین منسون / Marilyn manson - Death of Art



۱ نظر:

  1. من هم فکر میکنم که هر کس میتونه برای خودش یه تعریف شخصی از هنر داشته باشه

    پاسخحذف