۱۳۸۵ آبان ۴, پنجشنبه

Post 4 / خواب ساز / Morpheus

پست چهارم: خواب ساز Morpheus

وقتی اینجا رو دیدم و اسم قشنگش: «خیال پرست» یاد صحنه ای از قسمت اول فیلم Matrix افتادم که Neo رو Trinity می گیره و برای اولین بار می بره پیش Morpheus و Neo باید انتخاب کنه: قرص آبی یا قرص قرمز the Red pill or the Blue one

ای کاش من اونجا بودم

اگر چه من هم وقتی برای اولین بار این صحنه رو می دیدم و Neo قرص قرمز رو برداشت احساس کردم که یه تغییر شدید هم در من ایجاد شد طوری که از اون لحظه به بعد من دیگه نبودم بلکه Neo بودم

و به یاد این ترانه:

am I really here

آیا من واقعاً اینجا هستم؟

do I really exist

آیا من واقعاً وجود دارم؟

......

who am I

من که هستم؟

......

Neo

نیو

i believe

باورت دارم

free My Mind

ذهن منو آزاد کن

......

Neo

نیو

i know

می دونم

you'd save ME

که من را نجات خواهی داد

این آهنگ رو می تونید بشنوید اون پایینه!

دلیل این هم که من چرا با دیدن «خیال پرست» یاد فیلم Matrix افتادم اینه که Morpheus یعنی «خواب ساز»

ولی بعدش تو گل یخ که لینک خیال پرست رو اونجا پیدا کرده بودم اینجا خوندم که من نه آبی ام نه قرمز بلکه رنگ من رنگ زرده!

برای شنیدن آهنگ روی دکمه ی Play کلیک کن / to listen music click on Play button

۱ نظر:

  1. سلام مسافرم طلایی دیدارش را،هم بال آیا....کبوتر می شوی؟یا علی

    پاسخحذف