۱۳۸۵ آبان ۴, پنجشنبه

Post 5 / نيو - مرد ماه زده / Neo - Moon Mad Man

پست پنجم / نیو مرد ماه زده

Neo: لوگوی منو اون بالا می بینین؟! فک میکنین یه چراغ نئونه؟ اون یه دایره ی درخشانه که روی جلد کتاب کوری نوشته ی ژوزه ساراماگو وجود داره که من ازش عکس گرفتم و به عنوان لوگوی وبلاگم گذاشتم

و این عکس کوچولوی کناری چیه؟! اون منم! عکسی که حدود یک سال پیش از خودم گرفتم! و حالا اینجا گذاشتم!

قصدم از گفتن این حرفا اینه که می خوام از این به بعد عکسایی رو که ازین ور و اون ور می گیرم اینجا هم بذارم یعنی عکسامو با هر کسی که اینجا رو می بینه به اشتراک می ذارم این یه جور به اشتراک گذاشتن علاقمندی ها و احساسات آدما با هم هست که منم می خوام این کارو امتحان کنم

ابته خب دوربین من یه دوربین ارزان قیمته و عکسا هم که آماتوری! خواهند بود

اینم دوربین کوچک من:

دوربین کوچولو 1

درباره رمان کوری هم خواهم نوشت.

و قسمتی از ترانه آهنگی که این پایینه!

I got my head checked

سرم خورد به

By a jumbo jet

یه جامبو جت!

It wasn't easy

آسون نبود

But nothing is no

ولی بی خیالش!

Woo hoo

وووو هووووو !!!

When I feel heavy metal

وقتی که تو هوی متال غرق می شم

Woo hoo

وووو هوووو !!!

When I'm pins and needles

وقتی که جیز جیزم می شه!

Woo hoo

وووو هوووو !!!

When I'm down and I'm easy

وقتی که تو فاز توهمم و تو فضا شناورم!

Woo hoo

وووو هوووو !!!

......

برای شنیدن موزیک روی دکمه Play کلیک کن / to listen music click on Play button



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر